loading...
اخبار و ترفند بازی ها
alireza بازدید : 15906 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (37)

یکی از عناوینی که قبل از انتشار آن بسیاری از گیمرها انتظار زیادی از بازی داشتند، عنوان Sniper Elite III بود که مدتی پیش منتشر شد… امروز برای شما عزیزان راهنمای قدم به قدم این بازی رو قرار دادیم. با ما همراه باشید.

Assassin's Creed IV: Black Flag

  • genre: action
  • developer: Rebellion
  • publisher: Rebellion

شخصیت اول بازی Karl Fairburne نام دارد که ملیتی آمریکایی دارد . داستان بازی در بازه زمانی بین سال های ۱۹۳۰ – ۱۹۴۰ است جایی که هیتلر افراد خود را مستقر کرده و Karl باید کار یک ارتش را به تنهایی انجام دهد . داستان بازی چیز زیادی ندارد که احتیاج به توضیحات بیشتر داشته باشید.

روی گرافیک بازی اصلا خوب کار نشده و باگ هایی که در این بازی دیده می شوند به ندرت در بازی های دیگر به چشم می خورند . باگ هایی نظیر رفتن به داخل علف ها ، عبور از بدن سرباز دشمن ، عبور از دیوار و … همگی در این بازی کاملا طبیعی به نظر می رسند و من متعجبم که چگونه سایت هایی نظیر IGN به این بازی نمره متوسط داده اند . به جز انواع و اقسام باگ ها که به آنها اشاره شد می رسیم به بخش طراحی چهره ها . به جز کارل ، هیچ کدام از افراد بازی جالب طراحی نشده اند و اصلا به این نکته دقت نشده است . بافت های لباس ها نیز تعریفی ندارد و اصلا به نظر نمی رسد که لباسی که به تن دارید از تار و پود می باشد . از آن بد تر لباس افراد دیگر بازی است که شاید در یک کلام افتضاح طراحی شده اند . راستش را بخواهید من در عجبم که چطور در چنین برهه ی زمانی ، در سال ۲۰۱۴ یک بازی اینگونه ساخته شده باشد . شاید به اندازه ی کافی از بدی های این بازی گفته باشم پس ، پس برویم به محاسن این عنوان هم اشاره ای داشته باشیم.

لیست تمامی مراحل بازی Sniper Elite III:

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1403/01/08 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوستانی که در مرحله 3 با بحث 3 افسر گیر میکنن
شما باید b رو فشار بدین بعد با دوربین به سه تاشونم نگاه کنید بعد بازی رو ادامه بدین
توجه: منظور من دوربین اسنایپر نیست دکمه bرو بزنید دوربین میاد

این نظر توسط بهنام در تاریخ 1402/12/18 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من تو مرحله سه تا افسر صحبت میکنند یهو بازی از اول شروع میشه چطور باید رد کرد؟

این نظر توسط یوسفی در تاریخ 1402/11/19 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر
تو مرحله ای که سه تا افسر میان صحبت میکنن ، هرکاری میکنم نمیتونم از این مرحله عبور کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

این نظر توسط امیر علی شامحمدی در تاریخ 1401/10/19 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم چطور سنگ پرت کنم تو کامپیوتر

این نظر توسط Ali در تاریخ 1401/01/01 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مرحله 3 افسر مدرک شماره 3رو پیدا نکردم
افسرها که میان صحبت میکنن تا میخوان برن بازی دوباره از همون جا شروع میشه

این نظر توسط SAID در تاریخ 1400/08/19 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

ون قسمت سه تا سرهنگه موندم باید چکار کنم

این نظر توسط علی در تاریخ 1400/08/05 و 8:32 دقیقه ارسال شده است

من تو مرحله که ماشین میاد تو فروگاه گیر کردم

این نظر توسط هادی در تاریخ 1399/12/25 و 7:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من مرحله مارکس من گیر کردم میگه برو سرنخ پیدا کن ولی من هر چی میگردم نمی دونم کجاس ترو خدا یه راهنمایی بکنید

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1399/11/20 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

من تو مرحله 8 موندم افسر ها رو نشون نمیده افسر ها میاین فرار می کنن نشون نمیده

این نظر توسط فردین در تاریخ 1399/11/08 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

سلام اونجای که ماشین در میشکن و واد میشه باید چیکار کنم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 7,053
  • بازدید کلی : 68,362