loading...
اخبار و ترفند بازی ها
alireza بازدید : 268 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)
ocelot

شایعه : تاریخ انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مشخص شد

 

بسیاری انتظار داشتند در مراسم The Game Awards 2014 تاریخ انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مشخص شود و به دنبال عدم مشخص شدن یکی از کاربران سایت reddit نظریه جالبی کشف شد.

به گفته این کاربر هیدئو کوجیما در مراسم تی شرتی برتن داشت که متن سوئدی برروی آن درج شده بود. این کاربر متن را ترجمه کرده که معنی آن روز 22 ماه 6 می شود یا به عبارتی دیگر می توان آن را 22 ژوئن تفسیر نمود.

این دومین باری است که یک منبع سوئدی موجب ساخت شایعه ای درباره Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می سازد. زیرا پیش از این که Metal Gear Solid V: The Phantom Pain اعلام شود شایعه شد استودیو سوئدی Moby Dick Studios در حال ساخت عنوانی به نام The Phantom Pain است.

علاوه بر این ماه ژوئن برای انتشار Metal Gear Solid خیلی دور از انتظار نیست. البته باید ذکر کرد که این خبر تنها یک نظریه بوده و حقیقتی ندارد. بنابراین باید تا اعلام رسمی تاریخ انتشار از سوی کونامی منتظر ماند.

عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای PS4،PC،XBOX ONE،XBOX 360،PS3 عرضه خواهد شد.

alireza بازدید : 273 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)
بنیاد تصویر شاخص

انستیتوی بازی‌سازی در مشهد راه‌اندازی می‌شود

 

با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، انستیتوی بازی سازی در مشهد مقدس راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بنیاد در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” در زمینه حمایت از صنعت بازی‌سازی تفاهم‌نامه ‌ای را با فاوا مشهد (سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات) برای راه اندازی شعبه انستیتو ملی بازی سازی در این شهر منعقد کرد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای متولی رسمی صنعت بازی سازی در ایران بوده و در راستای اهداف بلند خود و در جهت تربیت کادر متخصص در این زمینه، زیر نظر معاونت حمایت خود، “انستیتو ملی بازی سازی” را فعال کرده است. این بنیاد با طراحی برنامه های آموزشی مدون و برگرفته از متون برتر و کاربردی روز دنیا و با استفاده از اساتید خبره و آزموده در این فن،تربیت دانش پژوهان را به عهده گرفته و این صنعت نوپای ایرانی را در عرصه های بین المللی با چهره ای درخشان تر از پیش معرفی خواهد کرد.
برنامه ریزی آموزشی در انستیتو ملی بازی سازی در 9 رشته آموزشی صورت گرفته است. این برنامه ها با کارشناسی خبرگان این هنر-صنعت و با نگاهی جامع بر منابع نوین، برتر و به روز دنیا تدوین شده است.انستیتو در نظر دارد به زودی شعب آموزشگاهی خود را در نقاط مختلف کشور دایر کند. از دیگر برنامه های انستیتو راه اندازی آموزشگاه مجازی است تا علاقه مندان این حرفه جذاب در صورت عدم دسترسی به کلاس ها بتوانند با ثبت نام در آموزشگاه های مجازی از برنامه های آموزشی مدون استفاده لازم را ببرند.
برنامه نویسی بازی های رایانه ای با استفاده از موتورهای آماده، طراحی بازی، اصول هنر دو بعدی در بازی های رایانه ای، اصول هنر سه بعدی در بازی های رایانه ای و برنامه نویسی برای بازی های رایانه ای از رشته های آموزشی در انستیتو ملی بازی سازی است.
همچنین برگزاری کارگاه بازی‌نامه نویسی، بازی گروهی، کارگاه های تخصصی، کتابخانه تخصصی، برگزاری مسابقات بازی سازی و در اختیار قرار دادن منابع آموزشی(فیلم، بازی، مجلات و . . . ) را می توان از فعالیت های جانبی انستیتو ملی بازی سازی نام برد.

alireza بازدید : 385 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)
27217633026805661899

اتحاد در ملأ عام | نقد Assassin’s Creed: Unity

 

assassins-creed-unity-31775-1920x1080

مثل همیشه، سالی جدید و یک Assassin’s Creed جدید! البته این مجموعه‌ای نیست که هرساله بیاید و برود. بلکه سازنده‌ها هرسال قصد دارند تا با دست و پا کردن یک بازار داغ، مجموعه‌ی سرد خود که صرفاً به یک سری بازی‌درآمدزا تبدیل شده را گرم کنند تا بتواند روزهای خوش گذشته‌‌ی دوران ایتالیا همراه با سایه‌پوشان ونیز تداعی شود. جدیدترین نسخه از این سری؛ یعنی Assassin’s Creed: Unity نیز از این قائده مسثنا نیست. از همان بدو معرفی، سازندگان با شعار «Next-Gen Starts Here» و یدک کشیدن نام کنسول‌های نسل هشتمی، قصد داشتند تا بار دیگر این مجموعه را به درجات بالا برسانند؛ بنابراین بازهم انتشار سیل عظیم اطلاعات و هایپ‌ها با یک بلندپروازی بسیار آغاز شد تا بلکه یوبی‌سافت بتواند طرفداران را متقاعد کند که سالی متفاوت را برای این مجموعه تدارک دیده است. اکنون هم که بازی منتشر شده و نوبت تماشای سرانجام این بلندپروازی است بیائید با هم ببینیم آیا این بازی توانسته به وعده‌هایش عمل کند یا خیر.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 7,056
  • بازدید کلی : 68,365